Παρασκευή, Μαρτίου 23, 2007

Η ζωή μου, ποδήλατο (παρτ 2)




"Eν οίδα, οτι ουδέν, οιδα"

Από αρχαιοτάτων χρόνων, οι πάνσοφοι πρόγονοι μας είχαν διαπιστώσει πως όσο πιο πολύ ασχολεισαι με κατί, όλο και περισσότερο έρχεσαι αντιμέτωπος με το μεγέθος της άγνοιας σου.


Τι να λεμε έζησα ένα δράμα.

Γιατί όσο και να μη θες, όσο κατι το ψάχνεις όλο και κατι δε σ' αρεσει.

Άσε που μου κόλλησε να το πάρω πορτοκαλί, δεν ξέρω γιατί, αλήθεια λέω.
Μετά, όμως, να ξεχάσω τη μικρή διπλωτή μου αγάπη; Μη νομιζεις, το σκεφτηκα να πάρω δύο, αλλά, αν έπαιρνα δύο, γιατι να μην έπαιρνα και τρία δηλαδή, μηπως είχα καταλήξει δε δύο;
Μετά μου ήρθε ένα μειλ από το φορουμ των φίλων του ποδηλάτου (τέτοια μεγαλεία), πως παιζουν κάτι πολυ ωραια, κλασικα ολλανδικα, γιατί όπως είναι γνωστό οι Ολλανδοι από αγελάδες, τουλίπες και ποδήλατα κάτι σκαμπάζουν.
Για λ'ιγο πίστεψα πως αύτη ήταν η λύση.
Ουτε αυτή ήταν.

Ωσπου κάποια στιγμή, όπως όλα τα δραματα, το ζήτημα λύθηκε από μόνο του. Το είδα και το πήρα. Δεν το μετάνιωσα. Και το καλάθι του το εχει, και τα 100 του λουκέτα, και μια χαρά κοντεύω να το βαρεθώ, ακόμη δεν το πήρα.

Στερνή μου γνώση να σε είχα πρώτα.

Ετικέτες

7 Comments:

Blogger marl(t) said...

κι από τσόκαρα ξέρουν. Καλε αυτοί αλήθεια τα φοράνε αυτά που ζυγίζουν ένα τόνο έκαστο - πώς φοράμε εμείς τα τσαρούχια ένα πράμα...Πάντως ωραίο είναι το ολλανδικό ποδηλατάκι, κλασικό κομμάτι κι άρα πολύ σικ. Το κείμενο του Mark το έχω σκαναρισμένο, στείλε μου πληροφορίες ανταπόκρισης

8:32 μ.μ.  
Blogger kat.@ said...

Σε ευχαριστώ πολυ χρυσή μου!
kat.papaki@gmail.com

10:16 μ.μ.  
Blogger evee said...

kai egw to thelw to keimeno maroulitaaa an boreis ;)

kat, dear, min anisixeis xryso mou toso gia ena podilato

pires ena poli wreo podilato, panta tha vgenoun wreotera, newtera kai akrivotera.. u have to draw the line somewhere

egw otan provlimatizomai toso akolouthw tin risi -tou kapote ametanoitou ergeni- Kostopoulou, afou padreftike to tzenaki:

"kapoia stigmi katalava pws afou ithela na padreftw, den eixe noima na psaxnw sinexws tin kalyteri. Ine san ta aftokinita. Panta tha vgenoun nea montela.. pio nees, pio omorfes, pio, pio pio... etsi pira tin apofasi kai den exw metaniwsei katholou"

i kati paromoio telos pantwn

:D

2:32 μ.μ.  
Blogger marl(t) said...

ωραία παρομοίωση αλλά τι να περιμένεις από τον Κωστόπουλο; Στο στέλνω evee

2:34 μ.μ.  
Blogger kat.@ said...

Τι να πεις.
Ειχα καποια σεκοντ θοτς, αλλα μετά από βαθιά μελέτη και τις συστασεις, τόσο τις δικές σου αλλά και της Νταριας και του Κωστόπουλου, παύω να προβληματίζομαι.
:-D
Τι αλλο να περιμένω πια για να μείνω ήσυχη;
Σιγά και το πράγμα εξάλλου το ποδήλατο. Να είχα παντρευτεί τον Κωστόπουλο να το ξανασκεφτώ μετά από τέτοιες βαρυσήμαντες δηλώσεις.
Στη δική μου θέση όμως, δεν συντρέχει λόγος ανησυχίας..
Σε ευχαριστώ πολύ χρυσό μου για τη συμπαράσταση:-) Παντα με καταλαβαίνεις.
Εκανα και μία νέα αγορά την περασμένη εβδομάδα, πάλι δεν μπόρεσα να είναι πορτοκαλί, θα επανέλθω αναλυτικά :-)
Τι κόλλημα κι αυτό με το πορτοκαλί τελευταία. Λες να έχει ολλανδικές καταβολές;

12:31 μ.μ.  
Blogger zenovia said...

η πισω ρόδα του πουδηλάτου σου είναι στον αέρα? ή κάνω λάθος?

1:28 π.μ.  
Blogger kat.@ said...

πεταει λιγακι ναι...
Ω, τι παρατηρητικοτης...

8:40 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home