Παρασκευή, Ιανουαρίου 05, 2007

2007

Καλή χρονιά σε όλους και ιδιαίτερα:

α) στη μαμά μου
β) στις φιλές μου που βρίσκονται σε άλλο γεωγραφικό μήκος ή/και πλάτος (στην ίδια κατηγορία συμπεριλαμβανονται και όλοι μου οι φίλοι, το λέω για ΄σενα στη θεσαλική στέπα που καμιά φορά δε συννενοούμαστε, αλλά και για όλους τους άλλους φίλους μου), με έχουν αφήσει μόνη μου και κλαίω εδώ στον ξένο τόπο, τέτοιες μέρες και στο πλάι ενός αλλόθρησκου, που εδώ και πέντε μέρες προσπαθεί να πει "Ευτυχισμένος ο καινούργιος χρόνος". Σήμερα πια απελπίστηκα και τον ξεπέταξα με μια "Καλή χρονιά" μη σκοτωθούμε στο τέλος, ακόμα δεν άρχισε ο χρόνος.
γ) σε όλους τους Ισπανούς που με ανέχτηκαν μέχρι να μπορέσω να πω τι θέλω όλα αυτά τα χρόνια. Όσοι δε με ανέχτηκαν κακό χρόνο να 'χουν.
δ) σε όλους τους Πορτογάλους, γιατί στην αλλαγή του χρόνου αποκοιμήθηκα και δεν ευχήθηκα σε κανέναν
ε) στις κοπέλες της Alitalia, που με έσωσαν από βέβαιο νευρικό κλονισμό, μην πω και θάνατο, στο αεροδρόμιο των Σπάτων.

Αυτά.

Αποφάσισα να γραψω σήμερα τις ευχές γιατί μου έπεσε το φλουρί στη βασιλόπιτα που έκοψα μόνη μου κι έτσι κάπως ξαλέγραρα λίγο από τα ζώδια τις προβλέψεις για το 2007.

Χρόνια πολλά.

Ετικέτες

4 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Xronia Polla Katerinaki! Kali xronia kai se sena!

akou na deis simptosi! proti fora sti zoi mou mou epese kai se mena to flouri sti vasilopita ( anamesa se 15 atoma!) ! epitelous! eixa apivdisei tosa xronia!

les na einai i xronia mas fetos?
les na ertho kai na sarosoume mazi tous diagonismous tis ibirikis?

KALI XRONIA KAI XRONIA POLLA

steile mou kana mail na mathi ti egine sto aerodromio sta spata, ksereis tetoia themata me siginoune.

na sai kala

mou elipeis idi

2:09 π.μ.  
Blogger kat.@ said...

Kali xronia!
ki emena mou leipeis.
Ante na r8eis. Eipes ston petro na sou kratisei to domatio?
Oso gia to 2007, den xero ti lene gia tous taurous oi provlepseis, alla to na vgeis nikitis anamesa se 15 einai anamfisvitita kalos oionos...
Ego anti8eta, tou pousti, eprepe na trexo moni mou kai na vgo deuteri gia na mi vro to rimadoflouri (parepiptontos ki emena apo to 82 eixe na mou tixei kai tote itan stimeno apo tous goneis mou, os parigoria gia ti gennisi tis mikris aderfis)...
Vevaia, eimai ligo matiasmeni teleutaia, opote ki ego to oti to petixa to eklamvano os kalo simadi.

9:40 π.μ.  
Blogger evee said...

χρόνια πολλά Κατερινούλι once more!

χρόνια πολλά και στον Ιάπωνο-λαρισαίο Ζανούσι, τον λύκο της στέπας

ο νέος χρόνος θα είναι υπέροχος μόνο και μόνο που καταλήγει σε 007!

φλουριά - ξεφλουριά εγώ(που δεν μου έπεσε το φλουρί) είμαι σίγουρη

ως άτυπη εκπρόσωπος των "φίλων" στέλνω αγωνιστικούς χαιρετισμούς στην οικοδέσποινα του blog και θα την ορκίσω (στη σημαία του custo?) να θυμάται ότι την αγαπάμε, να χαλαρώσει και να μη θυμώνει (αν και με τόσα "να" είναι δύσκολο) για να είναι πάντα υγιής, σπιρτόζα και αλέγκρα

φιλιά στον αλλόθρησκο και σε όλη την Ιβηρική

3:28 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

xronia polla evee episis, xazevo kai ta dika sou blog an kai den exo dosei akoma to stigma mou :)

12:58 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home