Πέμπτη, Μαρτίου 01, 2007

5+1

Αγαπητη muse, σε ευχαριστω που με καλεσες σ' αυτό το δύσκολο παιχνίδι.

1. Αγαπώ τη μαμά μου, τις φιλες μου (οι φίλοι συμπεριλαμβάνονται), τον αλλόθρησκο μου αγαπημένο, άντε και το υπόλοιπο family, αλλά λιγότερο.
Δεν αντέχω όσους παίρνουν την ύπαρξη τους πολύ στα σοβαρά, είναι υποχόνδριοι, αρνούνται να προχωρήσουν, να παραδεχτουν και να μάθουν από τα λάθη τους.

2. Για μένα, μόνη αρετή είναι η σεμνότητα και μόνο θανάσιμο αμάρτημα η έπαρση.
Don't congratulate yourself too much. Είναι ανυπόφορο.

3. Πάντα έλεγα πως θέλω να κάνω οικογένεια. Τώρα πια όχι. Πιστεύω πως μερικές φορές πρεπει κανεις να αφηνει τα λόγια και να περνάει στα έργα, ή απλά να το βουλώνει.



4. Ανακάλυψα την πλήξη και την ανία σε πολύ προχωρημένη ηλικία, αναρωτιέμαι: Αυτό είναι όλο;

5. Αποφάσισα να γίνω αρχιτέκτονας όταν ήμουν 6 χρονών και ποτέ δεν άλλαξα γνώμη. Αν ξανάρχιζα ωστόσο, θα σπούδαζα αρχιτεκτονική, αλλά δε θα γινόμουν αρχιτέκτονας. Σ΄αυτό το επάγγελμα χρωστάω όλες τις εμμονές και τις αγωνίες που με βασανίζουν. Όσο και να προσπαθώ, δεν μπορώ να του το συγχωρήσω. Άσε που τωρα πια αλλάζω γνώμη για τα πάντα κάθε τρεις και λίγο.

+1: Δεν αντέχω τη γραφειοκρατέια, τη χαρτουρα, τα δικαιολογητικα, τις συναλλαγες με το δημόσιο.

Ένταξει, δεν ήταν και τόσο δύσκολο τελικά, τώρα θα μπορούσα να πω 105 ακόμα...

Άλλα δε θα το κάνω.


Καλώ τον πιγκουίνο, όλοι οι άλλοι μπλογκεριστ που παρακολουθώ, ήδη έχουν γραψει σχετικα ή έχω πάψει να τους παρακολουθώ...

Ετικέτες

5 Comments:

Blogger evee said...

1. οι υποχόνδριοι και οι λοιποί μου αρέσουν. Μου γεμίζουν απόγεύματα gossip με τις φίλες μου. Μετά μόνο αφήνουν μια άσχημη γεύση στο στόμα γι'αυτό την ξεπλένουμε με ςραιότατο κρασάκι και γέλια.

2. εμένα πάλι δεν μαρέσει η σεμνοτυφία. Προτιμώ ένα μάτσο τρελούς που να νομίζουν ότι γαμάνε. Με τέτοιο ανεβασμένο ηθικό μπορεί κάποτε να κάνουν όντως κάτι γαμηsable και να τους χαιρόμαστε.

3. Σαν να ζηλεύεις χρυσό μου. Νομίζω πως ήρθε η ώρα να γίνεις μάνα. και για να σε κουρδίσω περισσότερο, σε προτρέπω να γράψεις ένα ποστ πάνω στο θεμα "έστω ότι κανω αγόρι και φτάνει στην εφηβεία με ένα μουστάκι-2b-, ιδρώτα να ζέχνει και κλείνεται ώρες στο wc", ή εναλλακτικά "σκέψου να κάνω κορίτσι"

4. Αυτό. Το άλλο θα το δεις όταν γίνεις υπέργηρη. Αναρωτιέμαι αν εχεις κάνει συμφωνία με το διάβολο. Δείχνουμε συνομίληκες!

5. από το στόμα μου το πήρες. εμένα όμως αν μου τη βιδώσει θα αλλάξω. προλαβαίνω. Κια ας μην έχω κάνει συμφωνία με το διάβολο όπως εσύ. :Ρ

και εγώ μόλις τα έγραψα κατάλαβα ότι θα μπορούσα να γράψω τελικά πολύ περισσότερα. Σκεφτόμουν να σε καλέσω διότι ήσουν η μόνη που δεν είχε γράψει, αλλά άμα κάνεις post σε break από το γραφείο αυτά παθαίνεις.

10:24 μ.μ.  
Blogger kat.@ said...

Τι να σου πω χρυσό μου, είσαι θέα...
Όσο για τους νέους γονεις, σε ξορκίζω να με σκοτωσεις αν με δεις να περιέλθω σε αυτην την καταντια: Να νομιζω πως το παιδακι μου ειναι ενα κραμα Αινστάιν, Λεοναρντο, Πικασο και Μαντονα.
Λες και δεν μπορει να έχει δικη του προσωπικοτητα...
Όσο για το 5, τι να σου πω χρυσό μου, ελπίζω να μη χρειαστεί, αλλά αν συνεχίσει έτσι το πραγμα τη σκεφτομαι κι εγώ τη στροφή προς άλλες δραστηριότητες.
Κι εγω ολα αυτα στο γραφειο τα εμπνευστηκα, είναι δημιουργικό επάγγελμα η αρχιτεκτονική, τι να λέμε...

9:54 π.μ.  
Blogger evee said...

μεγάλη μουκιά φάε, μεγάλη κουβέντα μην πεις

τα έχουν πει και άλλοι αυτά περί παιδιών

εσένα σε κόβω να παίρνεις ντουντούκα και να βγαίνεις φωνάζοντας πας δεν είανι η Μαντόνα, Λεονάρντο κλπ το σπλάχνο σου αλλά πως είναι όλα αυτά μαζί, και κατι παραπάνω, και έχει και τη δική του προσωπικότητα! Τι να κλ... ο Αινστάιν δηλαδή. Και δικαίως. Με τέτοια μαμά. :)

10:20 π.μ.  
Blogger evee said...

τον πικάσο ξέχασα...

και πικάσο λοιπόν ;)

10:22 π.μ.  
Blogger kat.@ said...

χμμμ...
Τώρα που το σκέφτομαι...
Πικάσο λες, ε;

10:35 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home