Κυριακή, Οκτωβρίου 02, 2005

ο δικός μου μυστικός κήπος





Αν και περάσα ενα κάπως αγχωτικό σαββατοκυριακο, θα προσπαθήσω να είμαι ενθουσιώδης... Όπως και να έχει το πράγμα, είμαι κάπως λυτρωτικό να αναγνωρίζεται η δουλεία σου και είναι γλυκιά η στιγμή της επιβράβευσης... Eνταξει, η παραπληροφορηση ειναι γεγονος και το κατακαημενο μου ονομα το κατασκοτωσαν, αλλα καλυτερα απο μια αποψη, διατηρω και την ανωνυμια μου...
Προκειται για ενα κλειστο χωρο, 10 επι 5 περιπου. Βρισκεται στο μοναστηρι του Αγιου Λαυρεντιου στην Παντουλα, Ιταλια. Η πορτα προσβασης απο το εξωτερικο του κτιριου ειναι καινουργια και στην προταση μας αναιρειται. Λειτουργει μονο ως παράθυρο.
Η προσβαση διακοπτεται απο μια επιφανεια νερου και μια ανισοσταθμια 60 εκ, επιτρεποντας τον επισκεπτη να δει στον καθρεφτη απεναντι του μια εικονα. Η εικονα ειναι, κατα το μισο, η διαμορφωση του εσωτερικου τοιχου (γλαστρες με σιταρι στον τοιχο) και κατα το αλλο μισο η εικονα του γειτονικου χωριου, που βρισκεται στην πλατη του θεατη... Ειναι ενα οπτικο παιχνιδι. Το θεωρητικο υποβαθρο υπαρχει και διατειθεται κατα παραγγελια, δε θα πλατιασω. Φοβαμαι καταντω κουραστικη...

Ετικέτες

4 Comments:

Blogger Γιώργος said...

Τί φάγατε? Πόσα σας δίνουν?Θα το βάλεις στο βιογραφικό?Μπορείς να μου πεις το σκεπτικό?

7:11 π.μ.  
Blogger evee said...

Kat@:
-CONGRATULATIONS MY PRECIOUS! Μπράβο και πάλι μπράβο! Xάρηκα πάρα πολύ. :D

- site σε άλλη γλώσσα δεν έχει ή να επιστρατεύσω το βαβελόψαρο?

- από την ιδέα και εγώ δεν κατάλαβα και πολλά. Μπέρδεψα και αυτά τα ολίγα που μου είχες πει στο τηλέφωνο. Δεν είπε κανείς να πλατειάσεις darling. Just explain!

Αlberich:
- lolol@"Τί φάγατε?" :D

- φυσικά θα το βάλει στο CV Alberich! Θέλει και ερώτημα????

9:46 π.μ.  
Blogger kat.@ said...

@alberich: Φαγαμε mozzarella απο γαλα βουβαλας, παστα νορμα, με μελιτζανα και ντοματα, προσουτο και φιλετο, ολα πολυ νοστιμα. Μπραβο, συγχαρητητρια στο μαγειρα, την ξερει καλα τη δουλεια του! Την αμοιβη δεν τη σχολιαζω, απεχω πάντως ετη φωτως απο το chart των 100 πλουσιοτερων του πλανητη (και των 10000000 εξαλλου).

Το έβαλα στο βιογραφικό και έχουν να με καλεσουν για συνεντευξη 2 μηνες. Εσυ παντως μπορεις να απευθυνθεις στη μαμα μου για ενδεχομενη υιοθεσια, σιγουρα θα ενθουσιαστει, αλλα στειλε κι ενα βιογραφικο.

@evee: βαβελοψαρο. δυστυχως δε βγηκαμε ακομα στους times, μονο στον τοπικο τυπο, απο καπου ομως πρεπει να ξεκινησει κανεις. εχει πλακα παντως η ερμηνεια τους, ακου pistoletto, εσπασα το κεφαλι μου να θυμηθω ποιος ειναι...

Η ιδεα ειναι πολυ απλη. Πας πας ανυποψιαστος. Ξαφνου συναντας ενα δρομακι (πορεια) που οριζεται απο φυτευσεις τυπου σιταρι (συμβολισμος, ψωμι, σωμα Χριστου, μοναστηρι γαρ). Φτανεις σε μια πορτα που οδηγει σε ενα κλειστο, ημιυπαιθριο χωρο. Αυτος ο χωρος, παλια, ηταν αποθηκη (καφασια, τροφιμα κλπ) και δεν ειχε προσβαση απο εξω, παρα μονο μεσα απο το κτιριο. Στη λυση, λοιπον, η πορτα χανει τη σημασια της ως πορτα, προσβαση. Επιτρεπει μονο οπτικη επαφη (παραθυρο). Η προσβαση διακοπτεται με δυο τροπους
1. Επιφανεια νερου, που καλυπτει ολη την επιφανεια του κηπου και την περιοχη εξω απο την πορτα (και που θα μεινει στα χαρτια λογω προυπολογισμου)
2. Η πορεια εχει κλιση και οταν φτανει στην εισοδο του κηπου (στο νερο), βρισκεται σε μια σταθμη 60 εκ χαμηλοτερη κι ετσι... Λυπαμαι μεινατε απεξω...
Μη στενοχωριεστε ομως. Θα δειτε μια εικονα. Απεναντι απο την πορτα τοποθετειται ενας καθρεφτης.
Στο εσωτερικο του εξωτερικου τοιχου (οποιος καταλαβε, καταλαβε κι οποιος δεν, ας ζητησει τα σχεδια με mail, εδω δεν ανεβαινανε με τιποτα οι πινακιδες, φταιω κι εγω;)Στο εσωτερικο του εξωτερικου τοιχου, λοιπον, τοποθετειται κατασκευη τυπου σκαλώσια (αναφορα στα κιβωτια, στην αποθηκη κλπ) που αντανακλαται στη επιφανεια του καθρεφτη. Στη σκαλωσια, βρισκονται τοποθετημενες γλαστρες με σιταρι (σχεση μεσα-εξω). Στην επιφανεια του καθρεφτη, επισης αντανακλαται, απο το κενο της πορτας, η εικονα του χωριου, που βρισκεται στην πλατη του θεατη. Ετσι, η εικονα που προκυπτει, επισης εχει να κανει με το βλεμμα, το απαγορευμενο, το εσωτερικο το εξωτερικο κλπ.
Ξεκαθαρισα κατι; Η απλως απομυθοποιησα ριζικα το ολον;
Ελπιζω να μην κουρασα...
@notillas: a que te hace ilusión que no nos entienden? me alegro de que te haya gustado, a ti te lo puedo explicar con pelos y señales :+)

6:01 μ.μ.  
Blogger evee said...

όχι, μια χαρά, κατάλαβα τα πάντα (μεν εγώ είμαι και συνηθισμένη στην ορολογία :Ρ)
για τις φωτό, δοκίμασε να τις μικρύνεις πριν τις ανεβάσεις... μια άλλη λύση είναι και το imageshack που χρησιμοποιώ και εγώ(αλλά θέλει πάλι από νωρίτερα να έχεις φτιάξει ΑΚΡΙΒΩΣ το μέγεθος που θα βγούνε)

ότι και να γίνει πάντως, εγώ τις πινακίδες τις θέλω. Στείλε email.

Για μια ακόμη φορά μπράβο για την ιδέα. Καλή η φάση "απαγορευμένος κήπος" σε μοναστήρι!

4:35 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home