Τρίτη, Σεπτεμβρίου 27, 2005

matera




Ετικέτες

6 Comments:

Blogger evee said...

Όμορφο, άγριο τοπίο. Από τα αγαπημένα μου. Σικελία ε?

3:49 μ.μ.  
Blogger kat.@ said...

oxi akrivos sikelia, kati sto pio ipeirotiko, notia italia pantos. einai ena palio orixeio se mia mikri poli pou legetai matera.

4:31 μ.μ.  
Blogger evee said...

πάντα μου αρέσαν ΤΡΕΛΑ τα ορυχεία!@!!

10:44 μ.μ.  
Blogger το θείο τραγί said...

Κείνες οι περιοχές, Κάτω Ιταλία, Σικελία, είναι όλες σκαμμένες, κομμένες με τέτοιες τομές. (Και υπάρχουν εκεί και πολλά φυσικά σπήλαια, κατάλληλες κατοικίες για τους παλαιο- & νεολιθικούς πληθυσμούς.

Ελαφριές οι πέτρες. Και μένα μ' αρέσουν. Και στον Ισθμό, πηγαίνοντας για Εξαμίλια έχω συναντήσει ένα τέτοιο ορθογωνιασμένο αρχαίο ορυχείο. Πώς χτίστηκεν η αρχαία πόλις;

10:39 μ.μ.  
Blogger evee said...

γιατί, στη Μήλο, που γίνεται χαμός από ορυχεία, δεν είναι τέλεια στα θειορυχεία? Σιγά μην έχει πάει κανείς, το ξέρω.. εγώ περπάταγα μισή ώρα μέσα στη ζέστη για να κατέβω.

Μεν, ωραιότερο ανάγλυφο έχουν τα λατομεία... αυτά του μαρμάρου ειδικά, γαμάνε!

ααααχχχ... τι ωραία! όταν μεγαλώσω να θυμηθώ να πάρω ένα παρατημένο να χτίσω εκεί το σπίτι ή το γραφείο μου!

10:17 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Where did you find it? Interesting read Chicago design services site web dancing with polar bears virus scan free panda sunworthy kitchen and bath resource book Gushing lesbian custom creme auto polish Chevrolet cobalt ss accessories portable hot tub fantasy five past winning numbers Lottery mega millions software remove hair colorstain skin Car power polish edmonton ming

10:11 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home