Σάββατο, Οκτωβρίου 15, 2005

barcelona

Θα μιλησώ για κατι που με απασχολεί από καιρό και που, πολυ φοβαμαι, δεν απασχολεί κανεναν αλλο, περα απο καποιες εξαιρεσεις...
Αποφάσισα ομώς πως δε με νοιαζει, στο κατω κατω δικο μου είναι το μπλογκ, για να πω τον πονο μου το ξεκίνησα και οποιος θελει το διαβαζει, αλλιώς καθομαι και το καμαρώνω μόνη μου.
Αυτή ειναι η καταλανική σημαία (οποιος δει το λινκ θα διαπιστωσει πως υπαρχoυν κι αλλα γκατζετ, περιγραφονται λεπτομερως μονο στα καταλανικα, γιατι αυτη ειναι η γλωσσα μας, μιλαμε βεβαια οοοοολοι ισπανικα, αλλα οχι με εσενα, μονο για να βλεπουμε big brother)


Αναγκαστικα γενικευω, δεν ειναι η παγια τακτική μου, αλλα για τις αναγκες του κειμενου.

Απο οσους ξενους γνωριζω (Ελληνες συμπεριλαμβανονται), ειμαι η πιο φιλα προσκειμενη στους ντοπιους, τους συμπαθω, κανω μαθηματα καταλανικων και κανω τις ασκησεις και νομιζω πως αντιμετωπιζουν ακομη και το ρατσισμο των υπολοιπων εθνικων μειονοτήτων που ζουν στον τοπο τους. Οταν ήρθα, πανω, κατω ηξερα πως εδω κατι παιζει σε αλλη γλωσσα.

Η Βαρκελωνη δεν ειναι σανγκρια και φλαμενγκο. Αυτα ειναι για τα αμερικανακια που πανε πανω κατω στη Ραμπλα.

Ειναι σαρδανα και καβα.

Οι Καταλανοι προσφατα συνεταξαν το κειμενο της estatut, οπου, πανω, κατω καθοριζουν τη σχεση που επιθυμουν να εχουν με την υπολοιπη χωρα, πανω, κατω καμια.

Αλλοι παλι λενε για αυτους:

Είναι οι Εβραίοι της Ισπανίας. Ειναι εργατικοι, τσιγκουνηδες (la pela es la pela), εθνικιστες, αλαζονες, βαρετοι, ξενερωτοι.

Τερμα οι γενικευσεις.

Εγω. Ηρθα εδω πριν δυο χρονια και 11 μερες ακριβως. Η γνωμη μου ειναι πως αυτοι που ηρθαν ως εδω, οπως κι εγω και δεν τους αρεσει, να πανε στο σπιτι τους. Εγω θα μεινω. Τωρα υποτιθεται πως εμενα μου αρεσει...

Η αληθεια ειναι πως εχω με αυτο τον τοπο μια σχεση αγαπης/μισους. Αλλες φορες μου τη σπανε οι καταλανοι και ο φανατισμος τους, αλλες παλι φορες τους δικαιολογω, απολυτα ομως. Ειναι ανησυχητικο αυτο;

Η βαρκελωνη ειναι πολυ ομορφη. Εκνευριστικα. Ειναι φτιαγμενη για να ειναι ομορφη. Ειναι μια κενη χαζογκομενα! Επισης, εχω σκυλοβαρεθει να γνωριζω "ενδιαφεροντα" ατομα. Αυτοι συνηθως ειναι: ξενοι (μη καταλανοι/ισπανοι), "καλλιτεχνες"(η χειροτερη μου λεξη), μουσικοι, φωτογραφοι, αρχιτεκτονες κλπ. Μενουν εδω απο 6 μηνες ως 5 χρονια. Μετα "κουραζονται απο την πολη" και φευγουν για αλλο μαχαλα. Αποτελουν ενα διαρκως εναλλασσομενο κομματι του πληθυσμου, επιδρουν στην ταυτοτητα της πολης και της αλλαζουν τον αδοξαστο. Οι τουριστες. Μιλιουνια. Οποιος γνωριζει καταλανικη οικογενεια που να ζει στο γοτθικο κεντρο, ας με ενημερωσει και θα τον κερασω ενα αψεντι. Οι τουριστες δε φταινε σε τιποτα οι ανθρωποι, αλλα το γοτθικο κεντρο ειναι ενα ομορφο θεματικο παρκο, ολοκληρο, τα μαγαζια, η αγορα, οι πλανοδιοι, ολα... Τοση ομορφια, τοση βιτρινα... Η Βαρλελωνη ειναι μια πολη βιτρινα! Ολοι ειμαιστε κουλτουριαρηδες και προβληματισμενοι. Επενδυουμε στην τεχνη και παμε σινεμα και θεατρο. Εχουμε τον Gaudi, το Miralles, το Subirachs και μανια επιδειξης και κομπλεξ ανωτεροτητας. Και το μοντελο μας φοβαμαι δεν ειναι και πολυ αειφορο...

Δυσκολευομαι να ενταχτω, γιατι δεν μπορω να καταλαβω που πρεπει να ενταχτω. Τι ισχυει απο αυτα που βλεπω γυρω μου; Ο μεσος καταλανος τωρα, ζοριζεται ο ανθρωπος. Λιγο το κοστος κατοικιας, λιγο η τιμη της ντοματας, μεταναστευει ο ανθρωπος σε αλλη γη σε αλλα μερη, γιατι 1200 ευρω το μηνα για ενοικιο, οπως και να το κανεις δεν ειναι και λιγα για μια οικογενεια στο κεντρο της πολης. Εξαλλου οι μισθοι δεν ειναι και πολυ υψηλοι... Εξαλλου, με τοσους ξενους και φοιτητες δε μενουν αδεια τα σπιτια. Ο μεσος καταλανος αγανακτει και με το δικιο του.

Μα καλα, και ποιος διαμορφωνει αυτη την κατασταση; Δεν ειναι και λιγοι οι καταλανοι που νοικιαζουν τα σπιτια τους τρεις φορες ακριβοτερα σε φοιτητες που συγκατοικουν δεκα δεκα, απο οσο θα το νοικιαζαν σε μια οικογενεια που συντηρειται με δυο μισθους. Δεν ειναι, ομως, και λιγοι οι καταλανοι που αναγκαζονται να νοικιαζουν ενα δωματιο στο σπιτι τους, για να πληρωνουν το δανειο στην τραπεζα.

Γιατι θα χτιστει ακομα ενα μουσειο διακοσμητικων τεχνων; Εμενα αυτο που μου λειπει ειναι κατι πιο μπαναλ, πιο κουτρε βρε παιδι μου... Ακομα διψαει για τεχνη αυτος ο λαος;

Τωρα θα με ρωτησεις γιατι δεν τα μαζευω να γυρισω στη μαμα μου και δε θα εχεις αδικο...

Οσο κι αν σε ξαφνιαζω αγαπω καταλουνια!

Το μπλογκινγκ ειναι μια μορφη ψυχοθεραπειας.

Ετικέτες

15 Comments:

Blogger Γιώργος said...

Δεν κάνει και σεισμούς εκει πέρα γμτ.(εννοώ όταν εσύ θα λείπεις σε διακοπές στην Ελλάδα) Όντως αυτό το ανοικονόμητο ιστορικό κέντρο πάει πολύ μόνο για τουριστική ατραξιόν

8:30 μ.μ.  
Blogger evee said...

δεν ξέρω... σήμερα ξύπνησα με αυτό το mood που θα σας περιγράψω. Δεν ξέρω τι οφελεί να τα λέμε όλα αυτά παραπάνω από 1 φορά. Μόνο μια πικρα και ένα βάρος μένει τελικά. Νομίζω πως είναι καλύτερα να κοιτάει κανείς να είναι ευτυχισμένος. Απλά.
Αν όλοι το κάνουν αυτό, ο καθένας θα ζει όπου θέλει, θα αντιλαμβάνεται τις αντίστοιχες ανάγκες των άλλων (και για εθνική ταυτότητα ας πούμε) και η γκρίνια θα είναι λίγο λιγότερη. Ώρες ώρες σκέφτομαι ότι είναι πιο δύσκολο να αναζητείς την ευτυχία παρά να γκρινιάζεις που δεν την έχεις.

Για τον τόνο του σχολίου, προειδοποιώ ότι μπορεί και να είναι η μεγάλη μου χαρά λόγω της ωραίας χειμωνιάτικης μέρας που ξημέρωσε σήμερα.

10:06 π.μ.  
Blogger Anna said...

Τωρα το ειδα το ποστ...καθυστερημενη, sorry. Για τους καταλανους δε θα μιλησω αλλο, μιλησα ηδη αρκετα και νιωθω λιγο ασχημα που εδειξα μονο τη μια οψη των πραγματων, πρεπει να κανω δευτερο ποστ για την αλλη οψη.

Θα μιλησω για την πολη. Εμεινα στο "Η βαρκελωνη ειναι πολυ ομορφη. Εκνευριστικα. Ειναι φτιαγμενη για να ειναι ομορφη. Ειναι μια κενη χαζογκομενα!". Κι εγω τη θεωρω υπερβολικα ομορφη, οχι ομως κενη χαζογκομενα. Ισως ειναι οντως too-much καποια πραγματα ωρες ωρες. Ομως οταν περπαταω στο δρομο και ειναι αυτο το κατι στο περιβαλλον που με κανει να θελω να γυρισω σπιτι με τα ποδια μονο για να την περπατησω ξανα και ξανα νιωθω πολυ ευτυχισμενη ετσι απο το πουθενα και μου φτανει. Και δε μιλαω για τη Λα Ραμπλας και την παλια πολη, αυτα για τους τουριστες με τα μεξικανικα σομπρερος. Εμεις οι "ντοπιοι" πρεπει να μιλαμε για την "αλλη" Βαρκελωνη. Και μαλλον ειναι ανησυχιτικο που βλεπουμε ομορφη πολη και τα νευρα μας τα παιζουν και ψαχνουμε να βρουμε τι παει στραβα. Αν ηταν οι πολεις μας στην Ελλαδα λιγο λιγοτερο γκρι δε θα μας εξεπληττε τοσο.

Αυτα για την πολη, γιατι της εχω αδυναμια. Οσον αφορα τους μισθους και τα ενοικια εχεις δικιο χωρις αμφιβολια. Και ναι, η πολη ειναι επισης βιτρινα και κουλτουρο-επιδειξη και στυλ ανωτεροτητας. Αυτο της δινει ομως αυτο το κατι ;)

11:19 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

sintoma erxetai to sxolio mou

beso

12:09 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

vaya, ahora escribimos en griego para que nadie entienda lo que dices, no?
solo te interesa expresar tus frustraciones en tu idioma para ver si alguien más con tus propios problemas sintoniza contigo. Deberías tener una mentalidad más abierta y menos aristócrata (pija) y conocer de cerca (y no de lejos, o desde arriba, mejor) la situación y la vida en Barcelona. Y claro, siempre te queda esta opción: si no te gusta vivir aquí, puedes hacerlo en cualquier otro sitio. Incluso puedes volverte por donde viniste.

4:50 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

por cierto, gilipollas los hay en todos los paises. No solo tenemos gilipollas en catalunya, también hay gilipollas en grecia, incluso hay gilipollas griegos en barcelona, así como gilipollas catalanes en atenas. Así que no generalices, ni fabriques argumentos con los que sostener tu frágil exégesis de lo que según tú es la cultura catalana. Lee historia antes de opinar.

4:58 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

mmm, me está costando leer todo, pero poco a poco y con la ayuda de un diccionario lo consigo.

Yo no entiendo porqué vives aquí. Además, me han dicho que los catalanes también roban y asesinan a la gente que no habla catalán. Ayer mismo un catalán me mordió y he pillado la rabia. Los catalanes son una secta con conexiones con Al Qaeda, de hecho uno de los suicidas del 11-S era de Barcelona, así que cuidado.

Nada, pues eso, seguiré leyendo este gran blog, aunque me cueste 2 horas más.

6:39 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

ah, que bien, por fin he acabado de leer el articulo periodistico. ha sido todo un placer conocer la opinion de una persona tan culta e inteligente. me gustaria que escribieses mas posts sobre tu vision de barcelona y catalunya en general, ya que, por supuesto, pareces una persona que ha viajado mucho por esta tierra y que conoces en profundidad el caracter medio de la gente que vive aqui. Tambien debes ser una chica super interesante y divertida, se ve que has conocido a muchos barceloneses que no han sabido (que tontos, no?) apreciarte, ya que, por lo que he leido, tu estilo es tan ironico y agudo que al espanyol corriente (que tonto, no?) se le escapa esa acidez.

Algo tambien muy gracioso es eso de que los catalanes (bueno, porque reducirlo a esto, digamos que todo el mundo menos los griegos, no?) son aburridos y poco eroticos, entre otras calificaciones igual de ridiculas. Lo has leido en alguna parte, o es cosecha propia? Parece que haces un uso excesivo de los cliches y los esterotipos. Los alemanes son sucios? Los ingleses son hooligans? Son los franceses todos unos chauvinistas? Tienen las griegas bigote? Si eres griega debes tener bigote no?

En fin, la verdad es que has demostrado no valer la pena ni conocerte. no se si leeras esto, ni si tendras valor para responder. Pero yo, por si acaso, seguire visitando este maravilloso blog, lleno de interesantes temas escritos por una "xerolas" como tu (seguramente lo he escrito mal, pero es que soy espanyol, y ya sabes, somos tontos).

8:06 μ.μ.  
Blogger kat.@ said...

no veo porque comentar una cosa anónima en un idioma que me es extrangero por completo (supongo que si lees el griego a nivel de poder opinar con tanta fuerza, también lo escribes, o no?) bueno. que quieres que te diga? esto es democracia, lo siento. cada rayada puede opinar lo que le sale de los cojones...
no voy a contastar más comentarios anónimos en español, porque mis amigos griegos, en gran mayoría no se enteran.
este blog es en griego.
si quieres traducirlo tu, para que todos lo entiendan, podemos volver a hablar, si no, simplemente, no volveré a hacerte caso.

11:20 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

θλιβερός, δεν ήξερα ότι θα μπορούσα να τοποθετήσω ένα σχόλιο χωρίς να πρέπει να καταχωρήσω. Είμαι o ektoras, φίλος της Amandas. Θέλω στο apologyze για τον τόνο και το ύφος των προηγούμενων θέσεών μου. Διάβασα το blog σας επειδή η Amanda το μου έστειλε σε σε ένα ταχυδρομείο, και θέλησε να ξέρει την άποψή μου.Τι είπα και τι μπορώ να σκεφτώ δεν έχει τίποτα που κάνει με την, φυσικά.πιθανώς, όπως γράφω, μπορώ να κάνω τα λάθη, τα ελληνικά δεν είναι καμία γλώσσα μου. Αλλά το αγαπώ, δεδομένου ότι αγαπώ όλες τις γλώσσες. Έγραψα όλες αυτές τις στιγμές μετά από να έχε διαβάσει τη θέση σας, και επισκεμμένος το "variemai" blog, που σκέφτηκα επίσης ήταν δικός σας. Διάβασα τη θέση που δεν έχει κοντά σε με το μεταφραστή μου, του οποίου γιατί σκέφτομαι ενέργησα rashly, επειδή τώρα βλέπω παρανόησα μερικά πράγματα. Ακόμη και τώρα θα γράψω μερικές λέξεις στα αγγλικά, λέξεις που δεν ξέρω στα ελληνικά. Πρόσφατα, μπορείτε να ακούσετε καθενός για τα πράγματα που δεν ξέρουν πραγματικά, ιστορία του catalunya, για Καταλανούς, πώς είναι, πώς ενεργούν, πώς Βαρκελώνη είναι, και πολλά πολλά πράγματα. Και συνήθως αυτού οι άνθρωποι είναι αλλοδαπός, που έχουν ζήσει μόνο εδώ για 2 ή 3 έτη, και ακριβώς μελέτη χωρίς εργασία και μην συναντώντας το μέσο τύπο προσώπου που ζει εδώ.Συμβολή στη χαρακτηριστική εικόνα Καταλανών που καθένας έχει. Έτσι, διαφωνώ με πολλά πράγματα γράψατε είστε σωστοί σε μερικά από τα. Αλλά μην κατηγορήστε μας για τις υψηλές τιμές, και όλα αυτά που είπατε. Δεδομένου ότι η Amanda έφυγε, μοιράζομαι το επίπεδό μου με δύο περισσότερα κορίτσια, και καθένας μας πληρώνει το ίδιο πράγμα για το μίσθωμα. Σκέφτομαι ότι έχω ένα ανοικτό μυαλό, έχω συναντήσει πολλούς φίλους που είναι αλλοδαποί, συνήθως επειδή η φίλη μου ήταν αλλοδαπός επίσης. Και κανονικά, οι αλλοδαποί (όπως τους ισπανικούς λαούς κάνετε όταν μεταναστεύστε) συλλέγουν μαζί και έχουν σκληραγωγημένος οποιαδήποτε σχέση με τα locals. Τώρα δεν έχω το χρόνο να απαντήσω σε περισσότερους. Θα προσπαθήσω. Θέλω ακριβώς να ζητήσω συγγνώμη για τον τόνο που χρησιμοποίησα, και επειδή αντέδρασα αμέσως αμέσως μετά από να διαβάσω τη θέση μην μεταφράζοντας το κείμενο σωστά. Η πρόθεσή μου δεν ήταν να προσβάλω σας, αλλά αισθάνθηκα, όχι ακριβώς όπως ένα διαφορετικό είδος των καταλανικών, αλλά ως πολίτης μιας πόλης που παλεύει ενάντια στο fanatism και προωθεί το cosmopolitism. Υπάρχει μια πολύ διαφορετική Βαρκελώνη, πλήρης των barcelonians που μπορείτε να μην ξέρετε, και που έχουν ένα άλλο όραμα. Και, παρακαλώ, μην μας κατηγορήστε επειδή πληρώνουμε τα ακριβά μισθώματα, ο στο κέντρο της πόλης είναι πλήρης των αλλοδαπών που αγωνίζονται να ζήσουν σε ένα επίπεδο εκεί, και πληρώνουν οποιος δήποτε καλούνται να πληρώσουν.Έτσι, είμαι πολύ ωστικός, και μερικές φορές λυπάμαι για των πράξεών μου, και αυτό είναι μια από αυτές. Ελπίζω ότι θα καταλάβετε και θα είστε σε θέση να συγχωρήσετε. Ακόμη και η Amanda μου είπε ότι η θέση μου ήταν πάρα πολύ βαριά, και διαβάζοντας τη θέση σας και εξάγει πολλές φορές, την βλέπω επίσης. Πρέπει να φύγω, θα προσπαθήσω να εξηγηθώ περισσότερο σε άλλη στιγμή (εάν σκεφτείτε ότι είναι δίκαιο). Ektoras (en serio, no sabia que se podía escribir sin registrarse).

4:10 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ela Katerinoula..ti kaneis? desmeuomai na steilo mail sto prosopiko sou correo na sou po ts nea mas me tin Tina..pou edo ki ena mina sugkatoikoume sto thiseio!!mporei vevaia kapoia na sta exei prolavei kai i idia..

bueno, oson afora ti diamaxi me ton Ektora pisteuo oti prota ap ola prepei na apologitho ego dioti otan tou diigithika osa eixa diavasei ki emeina afoni (milo gia to blog me titlo Variemai..) den eixa sineiditopoiisei oti den eprokeito gia sena..o ektoras loipon pire tin protovoulia na apantisei se sena, se enan tono ligo aparadekto kata tin gnomi mou, eno ousiastika diafonouse (ki ego vevaia) me tin Anna (an einai kali sou fili lupamai alla auti einai i gnomi mou)..

se liges grammes exo na kata theso oti osoi xenoi (elline , galloi, aggloi kok) den mporoun na ensomatothoun stin varkeloni kai den tous paei, den exoun kanena logo na vriskontai ekei..ase pou mou fainetai mia polu ek tou asfalous, volemeni katastasi, na tous katathavoun se ena blog sto opoio mporoun na apantisoun mono ellines...suggnomi ¿auto einai dimiourgikos dialogos?...mallon gia group therapy(opos polu sosta katerina exeis episimanei) mou kanei...ki ap oti fianetai to exoun anagi ekei stin xenitia..

telos panton gia mena to kathe meros exei ta uper kai ta kata tou, mou fainetai omos polu stenomualo na anaparagagoume kai na anatrofodotoume ta opia stereotupa me prosopikes marturies pou den pauoun na einai apospasmatikes...oi katalanoi se kamia periptosi den einai ena pragma, oso ki an auto einai kati pou uperteriei sta sxolia olon oson egrapsan (ektos tou Ektora) s auto to blog...

i Barcelona einai mia panemorfi anoixti, zontani poli pou sunexos exelissetai me to thetiko oti oi anthropoi tis exoun kai diekdikoun na exoun logo gi autin tin exelixi..an kapoios den apodexetai to gegonos oti genika exei na epideixei megales doseis civismo kai kinitopoiiseon sullogikon me poikila endiaferonta mikroteris i megaluteris simasias..mallon exeizisei se alli poli...i aploustata den exei kamia epafi me ton tupo kai ta dromena (oxi mono politistika) tis polis

Apo oti exo katalavei tous perissoterous apo tous summetexontes sto blog tis Annas isos na tous sunantiso ta Xristougenna ekei, tha me endiefere na kanoume autin tin kouventa en directo...oxi gia na allilopeisthoume, alla gia na luthoun oi opoies parexigiseis..

elpizo oi osoi xenitemenoi na gurizoun suntoma sti mama patrida, oxi tipote allo apla na stamatisoun kai oi katalanoi na fternizontai akatapausta logo tou thapsimatos

Adéu!!!

1:00 μ.μ.  
Blogger kat.@ said...

hola amanda!
δεν τρεχει τιποτα. δεν ξερω για ποια διαμαχη με τον εκτορα μιλας, γιατι ο τυπος εκραζε μονος του και κανενας δεν του εδωσε πολλη σημασια. ειναι φανερο πως αλλου παταει κι αλλου βρισκεται, προπαντως αν απανταει δε αλλο κειμενο απο αυτο που διαβαζει. δεν εχει σημασια, ο καθενας μπορει να λεει οτι θελει. η αννα δεν ειναι καλη μου φιλη (ουτε που την εχω δει ποτε μου την κοπελα), αλλα υπεραμυνομαι του δικαιωματος της να λεει κι αυτη με τη σειρα της οτι θελει, τα παραπονα, τις ανησυχιες και τις εμπειριες της. Τωρα για τη βαρκελωνη και τη δημοκρατια της δε θα μιλησω αλλο, σε αλλα συμφωνω σε αλλα διαφωνω μαζι σου, αλλα αυτη τη στιγμη εχω αλλα προβληματα, γευστικης φυσης, οπως βλεπεις στα ποστ.
κατα τα αλλα καλη καρδια, γραφω στο μπλογκ οτι μου κατεβει, κραζω κατα περισταση και δε με απασχολει καθολου αν το καταλαβαινουν οι καταλανοι η οποιος αλλος, κι αυτοι με τη σειρα τους μπορουν να κανουν το ιδιο, ολοι ειμαστε εκτεθειμενοι στην κριτικη και υπευθυνοι των πραξεων μας. Τωρα αμα μου τη σπασει η χ γιαγια καταλανα στο μετρο και το γραψω στο μπλογκ, δεν αισθανομαι υποχρεωμενη να το γραψω στα καταλανικα, τι να σου πω.
αυτα.
καλοριζικο το νεο σπιτι, πολλα φιλια και στις 2 και σας περιμενουμε!

12:37 π.μ.  
Blogger Anna said...

Amanda και Ektora, τωρα ειδα τις απαντησεις σας, αν εχετε καποιο προβλημα με τα οσα ειπα ευχαριστως να το συζητησουμε, δε μου φαινεται λογικο να μιλατε για οσα ειπα εγω σε αλλο blog κι επισης στο blog μου εγραφα ξεκαθαρα οτι αναφερομαι σε συγκεκριμενη ομαδα Καταλανων, δεν καταλαβαινω ως προς τι τοσος θυμος, αν δεν ανηκετε σε αυτη τη κατηγορια ακομα καλυτερα αλλα δεν μπορειτε να αρνηθειτε οτι υπαρχει.

11:57 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

είμαι έλληνασ και σε κανα μήνα θα παω Βαρκελώνη με το σχολείο μου.πού 8α βρούμε ρε μαγκεσ χόρτο?

1:56 μ.μ.  
Blogger S G said...

"Οποιος γνωριζει καταλανικη οικογενεια που να ζει στο γοτθικο κεντρο,"

κιομως εκει που εμενα καποια εποχη (πλαθα βιγια δε μαδριδ) υπηρχαν αρκετοι Καταλανοι. κυριως γεροι και ο κοσμος περιμενε να πεθανουν για να τους φαει τα σπιτια :-)

1:11 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home