Σάββατο, Οκτωβρίου 08, 2005

saturday night

Κάνει λίγο κρυο και κύρια πηγη της ευτυχίας μου είναι που έστειλα τις εργαζόμενες συγκατοικους έξω, να διασκεδάσουν λιγάκι. Το Σάββατο βράδυ, είναι νομίζω μια από τις πιο φορτισμένες νοηματικά και συμβολικά στιγμες της ζωής ενός ανθρώπου, ιδιαίτερα κατα τη δύσκολη περίοδο της εφηβείας. Αργότερα, ίσως το νοηματικό βάρος να μετατοπίζεται στη Δευτέρα το πρωί. Εγώ, λοιπόν, σήμερα, ξέμεινα έδω, κι ας είναι Σάββατο βράδυ. Δε με ενοχλεί καθόλου, έτσι κι αλλιώς, για μένα, τα τελευταία δέκα χρόνια είναι κάθε μέρα Κυριακή. Νιώθω σαν εντεκαχρονο που βγήκαν οι γονεις του το βράδυ και το αφησαν μόνο του στο σπίτι και μάλιστα του ανέθεσαν να προσέχει και μικρ'οτερο αδερφάκι/πειραματόζωο. Άσε που τρέμω τη στιγμή που θα ακούσω τα κλειδιά στην πορτα... Μήπως με έχει κουράσει η συγκατοίκηση;

5 Comments:

Blogger evee said...

:(

δεν ακούγεσαι πολύ καλά...ανησυχώ μα δεν σε φοβάμαι. Και εγώ είμαι trance τελευταία. Χτες μου τη βάρεσε και τα έστειλα όλα να πάνε να γαμηθούν μέχρι να ξεκουραστώ λιγάκι. Ονειρεύομαι τη στιγμή που θα κλωνοποιηθώ. Μέχρι τότε κατηγορώ για όλα τα ups and downs τις απαντωτές εκλείψεις της εποχής. Μάλλον για τα downs μόνο. Για τα ups λέω ότι υπεύθυνη είμαι εγώ. ΦΥΣΙΚΑ! Τι στο καλό επιστημόνισσες είμεθα dear?

7:06 μ.μ.  
Blogger kat.@ said...

εχω κι εγω σκεφτει τη λυση της κλωνοποιησης, ποσους κλωνους θα χρειαστω δεν ξερω... η αληθεια ειναι και πως η ολη κατασταση, εκλειψεις αναδρομοσ ερμης, συν τα αγχη που συνεπαγεται η ενηλικιωση δε βοηθανε. αστον κορακα πια. σημερα, παλι, περασα μια κυριακη, πιο κλασικη αδυνατον, βολτα στην πολη μετα εκθεσεως και καφε, οικογενειακο γευμα, σιεστα και σινεμα και παλι πολυ χαιρι δε βλεπω. ετσι, μπηκα στην αλιταλια και εβγαλα ενα εισητηριο. ισως μου εχει λειψει η μαμα μου σκεφτηκα. ισως παλι, εσυ :D

9:51 μ.μ.  
Blogger evee said...

καλά τα λες. χρειάζεσαι επειγόντως μια εκδρομή νομίζω ;)

9:47 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Cool guestbook, interesting information... Keep it UP
Law to laser hair removal austin texas http://www.fishing-ontario-canada-5.info/fly-fishing-hook.html Adhd ritalin adderel sex pussy spread legs pink 1965 gmc truck debt free companies Fishing saskatchewan trip Movies anal fisherman wharf and san francisco shark fishing charters in ma salmon fishing Order fioricet w codeine online

8:35 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Very cool design! Useful information. Go on! Malpractice lawyer central florida oxycontin www compact flash Okidata 320 printer What is allegra 180mg side effects Valise diagnostic for renault Fetish swimsuit lingerie models

7:42 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home