Τετάρτη, Αυγούστου 31, 2005

miralles

Μετα απο εποικοδομητικα σχολια , αποφασισα να δωσω μερικες επεξηγησεις για τον Enric Miralles, just for the record.


Αυτα τα minimal αντικειμενα ειναι στεγαστρα με φωτιστικο. (Avenida Icaria, Βαρκελωνη)


Μπραβο. Εδω τα πηγαμε σαφως καλυτερα (στεγαστρο στο Mercat de santa Caterina, Βαρκελωνη). Αλλα να βρε παιδι μου, μηπως, λεω μηπως, της πεφτει κομματακι μπολικο αυτο το στεγαστρακι της αγορας;

Φλυαρια;;; (Parc Diagonal mar, Βαρκελωνη) Σε μερικα πραγματα, το μεγεθος μετραει... (Parc Diagonal mar, Βαρκελωνη)


Εδω πια αισθανομαι κι εγω λιγο πιο ειδικη... (νεκροταφειο, Igualada) Να χαιρεσαι να πεθανεις. κριμα να μην ειναι σε θεση ο δημιουργος να μας διηγηθει την προσωπικη του εμπειρια.

Θελω επισης να πω πως δεν αισθανομαι ασχημα. Αν πραγματικα ηθελα να θαψω το μακαριτη (αν και στην προκειμενη περιπτωση με προλαβαν αλλοι), θα εδειχνα το Parc dels colors (Mollet del Valles), οπου μιλαμε hardcore καταστασεις. Εξαλλου οι φωτο κολακευουν την (ακομα πιο) σκληρη πραγματικοτητα...

10 Comments:

Blogger evee said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

3:36 μ.μ.  
Blogger evee said...

ACHTUNG ACHTUNG:

ενθάδε κείται νεαρά αρχιτέκτων/blorerισσα που παράτησε τη διπλωματική της για το blog της

οι πονεμένοι γονείς, η αδελφή, η γιαγιά



ΥΓ: Πως είναι από μέσα η καλλιγραφία του Miralles???

οι πονεμένες φίλες



(από επιγραφή στο νεκροταφείο Igualada, Σεπτέμβριος 2005)

:PPPPP
;)

3:40 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

ta panta sti zoi einai thema proteraiotiton...

3:42 μ.μ.  
Blogger Γιώργος said...

Σπάταλος και υπερφίαλος.H επίδειξη είναι στοιχείο του πνεύματος της Καταλωνίας.Gaudi, Dali, Subirachs, Casals.Αυτό το στέγαστρο της αγοράς είναι όντως ασύλληπτο αν ειδωθεί έξω από το πνεύμα της Βαρκελώνης, αλλά στην πλατεία λίγο πιο πάνω (?) υπάρχουν οι επίσης ασύλληπτα σπάταλοι φανοστάτες του Gaudi.

3:48 μ.μ.  
Blogger evee said...

Ανώνυμε συμφωνώ και επαυξάνω προσθέτωντας ότι αυτό όμως δεν αποτελεί και δικαιολογία για τα πάντα. Ή έστω ότι οι εκάστοτε επιλογές μπορούν και να κρίνονται.

3:49 μ.μ.  
Blogger Your Man said...

Αν και η Βαρκελώνη είναι η αγαπημένη μου πόλη στον κόσμο, αυτά εγώ δε τα είδα. Έμεινα στον Gaudi.

Χμ, βρήκα δικαιολογία για να ξαναπάω!

4:59 μ.μ.  
Blogger evee said...

Αυτά παθαίνεις όταν γράφεις comment σε κατάσταση ανάρρωσης από ίωση. Φίλη να σου πετύχει! Εγώ σε κρίση πυρετού έγραφα χτες τη διαθήκη μου (σου άφησα αυτά που σ’αρέσουν, by the way) και μόλις παρατήρησα πως το comment που έχω γράψει παραπάνω ακούγεται κάπως....!!!

Apologiez.

Και τώρα τι εννοούσα(καθήστε αναπαυτικά):

Facts:
-Kat@master in Barca
-Kat+Evee=friends
-Evee έχει blog
-Evee πρήζει Kat για blog
-Kat φτιάχνει blog λίγες μέρες πριν την παράδοση της διπλωματικής της
-Evee βλέπει πολλά ορεξάτα posts και πολύ το χαίρεται
-Evee turns patronizing -> φοβάται Kat θα τρέχει και δεν θα φτάνει
-Evee βλέπει post θανατικό
-Evee γνωρίζει την παραδοσιακή οικογένεια της Kat
-Evee φοβάται πως θα σφάξουν στο γόνα Kat άμα μάθουν πως το διαδίκτυο τρώει ώρα πολύτιμη από το πουλάκι τους εκεί στην ξενιτιά.

-Evee φοβάται πως με τα χάπια για τη γρίπη έχει αρχίσει να το χάνει... :Ρ

9:20 μ.μ.  
Blogger kat.@ said...

Περαστικα καλη μου φιλη, κατ' αρχην δεν ειχα καταλαβει πως ησουν σε αυτο το βαθμο ασθενης, κατι ψιλιαστηκα με το comment, αλλα οχι σε βαθμο διαθηκης, ελπιζω μα μην ξεχασες τη φουξια οζα http://psilikatzoy.blogspot.com/2005/08/vs.html. Γελασα πολυ με τα σχολια ειδικα με το "η γιαγια"(btw τωρα εβαλε ακουστικο και ακουει), αν και φανταζομουν κατι πιο μινιμαλ για το δικο μου ταφο (πχ αφησε ενα υπεροχο πτωμα). και κοψτα χρυσο μου αυτα τα χαπια. Jamais στον οργανισμο χημικα πραγματα, το εχουμε πει...

υγ:κι εγω ανησυχω για τη διπλωματικη μου, αλλα εχω κλεισει το κινητο για να κερδιζω χρονο (και χρημα)

10:23 μ.μ.  
Blogger evee said...

Μερσί, νιώθω καλύτερα τώρα :)

10:39 μ.μ.  
Blogger kat.@ said...

kati 8a ginei kai gia esas...

12:46 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home